Chat

Klantenservice ondersteuning met chatbotoplossing van Duoloog

Introductie

Iquality Business Solutions

Vanuit de ambities van onze klanten ontwerpen, ontwikkelen en ondersteunen wij software, apps en sites. We verzorgen projecten, bieden multidisciplinaire teams als een dienst aan, organiseren Labs, en delen kennis via detachering en trainingen. We bestaan sinds 1994 en hebben sindsdien diepgaande kennis en een breed portfolio opgebouwd.

Wij hebben binnen onze organisatie een zestal thema's centraal gesteld die zowel betrekking hebben op onze expertise als op onze diensten:

Conversationele User Interfaces

Personal Data

Business Apps

User Experience

Digital Marketing

Sustainability

Wij proberen om samen met onze collega's en onze klanten elke dag een beetje slimmer te worden. Ons motto is dan ook: 'Get Smarter Every Day'. Hoe we dit precies doen, lees je hier.

De toekomst voor klantenserviceactiviteiten

Klantenservice vereist een uitgebreide aanpak. Klanten willen je te allen tijde kunnen bereiken en hierdoor neemt de behoefte om 24/7 beschikbaar te zijn toe.
Permanente beschikbaarheid is normaal gesproken erg arbeids- en kostenintensief. Chatbots met hun onbeperkte bereikbaarheid bieden hier een oplossing voor. Gartner geeft aan dat 25% van de klantenserviceactiviteiten in 2020 ondersteund zal worden door een virtuele klantassistent (VCA) of chatbot op verschillende engagement kanalen. Dit tegenover een kleine 2% in 2017. Chatbots en VCA’s zullen dus de komende jaren steeds belangrijker worden.

25% van de klantenserviceactiviteiten in 2020 zal ondersteund worden door een VCA of chatbot.

Gartner

Een chatbot nieuwe stijl

Iquality zag de kansen die chatbots kunnen bieden, maar tegelijkertijd vonden we ook dat de huidige technologie achter chatbots beter kon. Denk bijvoorbeeld aan de voorgedefinieerde structuren waar traditionele chatbots gebruik van maken, zoals een flow of beslisboom. Dit zorgt niet altijd voor goede antwoorden en zeker niet voor actuele antwoorden.

Als oplossing ontwikkelden wij een chatbot nieuwe stijl: Duoloog. Duoloog draait het probleem van traditionele chatbots om en laat de bestaande content voor de juiste antwoorden zorgen. Zo is een antwoord van deze bot altijd in jouw jargon en tone-of-voice. Verandert de content op de website? Duoloog verandert mee! Het antwoord wordt dan vanzelf aangepast en daarmee is Duoloog dus altijd up-to-date. Duoloog biedt ook de mogelijkheid om zonder moeite content uit verschillende bronnen te koppelen. Daarnaast kan dezelfde bot op meerdere kanalen uitgerold worden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Google Assistant, Facebook Messenger en Whatsapp Business.



Wil je meer weten over deze innoverende botoplossing? Lees meer op de website van Duoloog.

Neem contact op met Rob

Vraag het Rob

Rob Vogelsangs weet hoe zaken geregeld moeten worden. Hij kan je precies vertellen wat Iquality kan doen voor jouw organisatie. Aarzel niet om contact met hem op te nemen.

Wij worden geïnspireerd door nieuwsgierige mensen

Ons doel is om mensen elke dag slimmer te maken. 

John van Beek

Word ook elke dag slimmer

[curious information]
Hoe kunnen we u helpen?
Mag Iquality uw contactgegevens opslaan voor toekomstig contact?

Lees meer over onze privacy statement.

Bedankt voor je bericht

We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Oeps, daar ging iets mis

Probeer het later nogmaals.