MVO Publicatie

Iquality is ISO en MVO gecertificeerd

Introductie

MVO Publicatie

Jaarlijks doet Iquality verslag van de resultaten en de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen.

MVO jaarverslag 2015

Wij communiceren heel transparant over onze (maatschappelijke) bedrijfsvoering. Download hier ons MVO Jaarverslag 2015.

Inhoud MVO-rapportage

De onderwerpen die in de MVO-rapportage worden vermeld, zijn door de MVO-stuurgroep aangedragen. Bovendien is de inhoud van het verslag beïnvloed door vragen, reacties en feedback van stakeholders, zoals klanten, medewerkers en aandeelhouders en door ontwikkelingen in de ICT-sector zoals wetgeving en standaarden. De belangrijkste doelgroepen van de rapportage zijn onze eigen medewerkers, klanten, en in zijn algemeenheid, aandeelhouders, leveranciers en potentiële medewerkers.

MVO Publicaties

Hiernaast kunt u ons MVO Verslag downloaden. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is een vanzelfsprekend iets binnen onze bedrijfsvoering. Daarom is MVO sinds 2012 geïntegreerd in onze bedrijfsvoering. Interesse in het jaarverslag van 2015, aarzel niet om contact op te nemen

Wij worden geïnspireerd door nieuwsgierige mensen

Ons doel is om mensen elke dag slimmer te maken.

John van Beek

Word ook elke dag slimmer

[curious information]
Hoe kunnen we u helpen?

Bedankt voor je bericht

We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Oeps, daar ging iets mis

Probeer het later nogmaals.