Digitale innovaties binnen de klantenservice

landingspage KSF.
Introductie

Klantenservice in lijn brengen met wat klanten verwachten

De manier waarop wij service verlenen en het verwachtingspatroon van klanten is duidelijk veranderd en zal in de toekomst nog verder gaan veranderen. Dagen wachten op een respons of in de lange telefonische wachtrij gezet worden? Dat is geen optie meer in de ogen van de klant.

De ontwikkelingen op technologisch gebied maken het ook mogelijk om nog meer te kunnen realiseren op het gebied van klantenservice. Denk bijvoorbeeld aan Artificial Intelligence, chat- en voice assistenten en Internet of Things implementaties bij verbonden systemen.

Hier zit dan ook de uitdaging in die we met z’n allen delen: Hoe zorgen we dat klantenservice in lijn is met wat klanten verwachten en wat mogelijk is met de hedendaagse technologische ontwikkelingen?
Hierin kunnen wij een bijdrage leveren. Daarom is Iquality sinds begin dit jaar lid van de Klantenservice Federatie, de branchevereniging voor klantcontact.

KSF

Een brug slaan tussen technologie en customer experience

Wij werken samen met bedrijven die de ambitie delen om servicebeleving te verbeteren. Voor deze bedrijven zetten wij onze kennis en technologie onder andere in om het klantcontact efficiënter te maken en daarmee hoogwaardige customer engagement te realiseren. Dit doen wij door verschillende oplossingen te bieden, van business apps en service portalen tot chatbotondersteuning.

Wij hebben graag duurzame samenwerkingen, waarbij we erg vanuit klantperspectief kunnen denken, maar ook klantcontext en de branche waarin zij opereren. Samen met onze klanten ontdekken we waar specifiek de mogelijkheden liggen.

Daarnaast hebben wij binnen onze organisaties een aantal thema’s centraal gesteld waarin wij ons door de jaren heen gespecialiseerd hebben. Wij onderzoeken en experimenteren om de technologie te begrijpen. Zo hebben wij ons bijvoorbeeld verdiept in Customer Experience, Conversational UI’s, Personal Data & Privacy en Connectivity. Allemaal belangrijke technische onderwerpen waarmee klantenservice ondersteund en verder ontwikkeld kan worden. Samenwerken met ons is de customer experience en het technische aspect koppelen en daar slimme dingen mee gaan doen. Wij willen de twee werelden bij elkaar brengen en voor jou en jouw klanten laten werken.

Serviceoplossingen

Wij willen samen met onze klanten slimmer worden en onze klanten helpen om zich verder te ontwikkelen en te innoveren, daarom denken we mee op strategisch niveau.

Denk je erover na om een service portal op te zetten of te verbeteren? Wil je een chatbot inzetten voor unieke directe service? Of wil je in een usability lab uitvinden wat werkt binnen jouw service en wat verbeterd kan worden? Wij ondersteunen je hierbij graag.

Wil je weten wat Iquality voor jou kan betekenen bij jouw klantenservice uitdaging? Neem contact met ons op voor een kennismaking.

Contact foto John van Beek.

Samen maken we jou slimmer

MAAK KENNIS MET JOHN

Ik ben benieuwd naar jouw verhaal. Laten we samen ontdekken wat digitale technologie voor je kan betekenen.

Wij worden geïnspireerd door nieuwsgierige mensen

Ons doel is om mensen elke dag slimmer te maken. 

John van Beek

Word ook elke dag slimmer

Curious information
Hoe kunnen we u helpen?
Mag Iquality uw contactgegevens opslaan voor toekomstig contact?

Lees meer over onze privacy statement.

Bedankt voor je bericht

We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Oeps, daar ging iets mis

Probeer het later nogmaals.